BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 25 March 2011

Dah hmpir 2 bulan...

Diamnye die diam seribu bhsa...dh hampir 2 bulan die tidak menelefonku...aku jadi penasaran...sihatkah die????sakitkah die???aku hanya mampu mengharapkan kesihatan dan kebahagiaan die dari jauh sahaja...mungkin juga aku rindu untuk mendengar suaranya....tapi yang pastinya aku memang merindui dia...rindukan panggilannya...rindukan sikap ambil beratnya...namun aku terpaksa memendamkan dan akhirnya memadamkan saja perasaan itu...dia kini suami org...aku terpaksa akur dengan ketentuan Ilahi yang telah tersurat bahawa die hanya mampu menjadi kekasihku sahaja dan bukannya suamiku...aku redha...aku redha...aku redho YaAllah...selamatkan die,isterinya dan rumahtangganya dunia dan akhirat Ya Tuhanku...

0 comments: