BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 23 March 2011

Betolkah itu die???

Nura merupakan org kedua yang tnye soalan kat aku camne lau ameer masih hdup dn xpenah mati????cam soalan2 y lps aku hnya mampu tersenyum kelat...mek org ptama yg tnye soaln tu pda aku dlu...tp aku mniskn muka dan positifkn pkran dn katekn yg die mmg dh xde lg...jauh di sudut hati,aku msih mgharapkan die masih hidup...sekurang-kurangnye die akan bahagia dunia dan akhirat...kalau die dh meninggal,mgkin die tak akan jadi ahli syurga...aku xnk die terus tersiksa..aku ingin kn kebahagiaan die...biarlah die bahagia walaupun aku terpaksa menderita melihat kebahagiaan die...smga suatu hari nanti aku juga akan mendapat kebahagiaan seperti die...cuma 1,sekiranya die masih hdup...aku ingin skali bertemu mata dengannya..hanya sekadar untuk mendapatkan penjelas tentang apa yang terjadi..lepas tu aku akan pergi dr hdup die selamanya...bukannya susuh..aku kan dh terima kenyataan pemrgiaannya selama 3 thun lps....hope everything will be fine...

0 comments: